TERIMA KASIH KEPADA ABANG BEN ASHAARI


terima kasih kepada abg Ben Ashaari kerana telah menyenaraikan Syed Hilmi Syed Yahya
didalam segment yg dianjurkan oleh abg Ben Ashaari iaitu segment SAYALAH BLOGGER ITU..



ape-ape pon,syed memang terhibur menjadi follower abg Ben kerana abg Ben selalu menganjurkan pelbagai segment yg menjadi hiburan dan rebutan ramai para blogger,,,

maju abg Ben untuk para blogger...!!! heheh...

tengok 2,syed tersenarai dalam top 100 di no 29,,,hehe

10 comments:

Enna Banana said...

tahniah syed! mesti awk suka kan? bagus2, follower pun dah bertambah , i loiiikee >.<

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Enna Banana ; suke2....lebih2 lgi org baru mcm Syed nie,,,heheh,,,thankz coz sntiase support syed,,,hehhe

~ch@wi~ said...

bgus2..mmg best dgn blog mr BEN tu..hoho..aku pon suke...

Doraemon Episod Akhir?

Syed Hilmi Syed Yahya said...

betul2...abg Ben selalau keluar kn entry2 yg bernas...

My Bloggie ! said...

wahhh bagus2 :D

Syed Hilmi Syed Yahya said...

my bloggie ; thankz3x...haha

Nur Mudrikah said...

tahniah! ni ziarah sbab jmpa nama kat situ la..huhu. salam kenal;)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Nur Mudrikah ; thankz...nice to meet you....slam perkanalan,,,,hehe

My Bloggie ! said...

Thanks jek ?? :D

Syed Hilmi Syed Yahya said...

my bloggie ; ingt nk belanje,itu pown klau dpt study kt Melaka,,,heheh