1st time sarapan....!!

ASSALAMUALAIKUM

  • fuh,,,Alhamdulillah,,,,kenyang...baru je lepas sarapan....
  • sarapan ape..?? 
  • meggi dan air coklat panas je,,,hehe,,
  • kuih-kuih x de kt sini kerana  Syed kt apartment kolej sekarang nie...
  • 1st time dalam sejarah syed sarapan awal pagi di kolej pada sem nie....
  • sebab ape sarapan..??
  • sebab semalam terlupa nak makan nasi,,,huaa...!!
  • jadi pagi ni lapar giler,,,,,
  • pelik kn...makan nasi pown boleh lupe,,,hehe...
  • lupe kerana tertido,,,tertido sampai ar pagi nie,,,
  • tido awal,bangun pown awal lah,,,betul x..?? hehe...
  • ok lar,,Syed nk get redy ke kolej...
  • ingat,jangan jadi macam Syed eh terlupa nak makan nasi,,,hehe...
  • ok,,,bye2....selamat pagi... n assalamualaikum...

5 comments:

~~su manje~~~ said...

salam ziarah....
ekekekekkekeke...
jom sarapan bersama su manje

FATIN SYAFIQA said...

haha. boleh lak lupa nak makan :p

Berto said...

srapan megi? fuh, mmg rare

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nak g serapan gak ni.. cari biskut..

khalidahmacambaguss~O_o said...

takpe lg kalu terlupa makan nasik...jangan lupa diri dah la ye.. hehe...(n_n)