BUAT MALU MELAYU JE...!!!

ASSALAMUALAIKUM...

  • lepas je balik dari solat jumaat,terus pergi beli nombor ekor..
  • kirenye solat jumaat 2 dia doa supaya dapat beli nmbor ekor yg baik punye lah 2..hmm
  • petua mane nie dia ikut..??
  • dah tua-tua pown x sedar lagi,,,
  • dah ar berbaju melayu,,,,buat malu je lar,,,
  • kalau ye pown nk beli,,,tukar lah dulu baju,,,,,
  • huh,,langsung x de akal ar..
  
  • Syed harap-harap korang semua bukan jenis yg macam nie...
  • ingt,,,main nombor ekor nie haram,,,
  • nanti kalau jadi darah daging lagi susah...
  • nnt semua makanan yg haram dh jadi darah darah daging kita,nanti semua yg haram 2 akan jadi bahan bakar kt api neraka...
  • jadi,,,ingt...!! jngan tiru aksi ini di dunia,,ok...

17 comments:

y-A-n-A said...

wat malu melayu.. lagi penting, wat malu org islam jek.. :((

Boyz_ed said...

Org melayu ek ??? muka mcm cina,tp dye pkai bju melayu,hehehehehe

Syed Hilmi Syed Yahya said...

yana ; ah..betul gk 2...lgi teruk org 2...

boyz_ed ; 2 lar pasal...ade lak org melayu mcm nie eh...hehe

whitecappuccino said...

pakai baju melayu..memalukanlah!

Shafa said...

uish, malu la ckit. dah la pakai baju melayu bersamping. duit tu kalau dia menang pun tapi kalau dari sumber haram, pastu bagi makan kat anak isteri... erm...sianlah famili dia...

iwan_dextrous said...

mke x bersalah..siot je

sissyira said...

salam

adeh...rasa nak p tembak je....

menghina islam betul tu..

ANATI SOKI said...

wakakak.. anat rasa dia nk p nikah tuh.. dgn sampin sume ckup.. tp duit hntran ngn mas kawin tak ckup. so, die cuba nasib la tikam nombor.. wakakakak.. kreatif tak jln cita anat? wakakkakaka

KaLeD diDi said...

jom join~

http://lampoh09.blogspot.com/2011/01/aku-buat-jom-join-kontest.html

Nizam said...

haiz.... nak jadi apela p.cik ni...

IeDa said...

biar betik!

susu said...

ya ampun, bala bala

E F F A R I N I said...

cina pakai baju melayu kot. Hihi :P

psst;macam2 zaman sekarang ni. semua dah tak ingat agama. Sama-sama lah kita beringat :P

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

muka ala2 chinese. btul ke islam ni?? ke yg non muslim pakai baju melayu...?

amny.. said...

aduii.....
ad lak cmtu...

IeDa_IsHiDa88 said...

mmg wat malu org kita... dh la pkai bju mlayu..hampeh...

BJ said...

hadoooiiii....naper la jadi camtu????