Kesan Hantu Kak Limah Balik Rumah Kepada Penonton

ASSALAMUALAIKUM


  • Cakap pasal filem Hantu Kak Limah, pasti semua orang di Malaysia ni tahu. Kadang-kadang bukan tahu je,tapi ade yang dah hafal keseluruhan jalan cerita filem itu. betul tak..??
  • Ape yang aku tahu,filem hantu kak limah ni adalah filem dari sambungan filem Zombie Kampung Pisang. betul ke..??
  • betulkan...?? hehe...sebenarnye,entry ni aku nak cerita mengenai kesan atau impak filem nie kepada penonton.
  • bagi aku,kesan yang paling ketara sekali yang terjadi pada diri aku dan juga orang lain adalah skrip dia.
  • skrip filem ni memang lawak dan ramai yang dah tiru. betul tak..?? kalau betul tolong senaraikan..hehe..
  • antara senarai skrip filem Hantu kak Limah yang paling banyak aku dan rakan-rakan aku gunakan ialah....
  1. cer cite,cer cite,cer cite...
  2. nampak beno menipunye....
  3. itulah pentingnya English education...
  4. kalau kerusi ni bukan hak milik kerajaan,dah lama teman lampo je kat sungai...
  5. keh,,,keh,,,keh,,,keh,, 
  6. kite bako je,kite bako,kite bako.... < by miss husna
  7. perisa blueberry... my favorite..   < by Kyla's story
  8. sabo jelaaa..      < by FariehanIbrahim
  9. sape2 yang setuju kiter bakor umah dia, sila angkat tangan mcm sayeee  < by cik blogger
  10. aku  ini orang  indonesia......... kalau tidak  penuh  ilmu di dada........ tidak sampei ke puncak everest.... < by Cik Sakdi
  11. ....................
  12. ...............
  13. ...........
  14. .......
  • sebanarnye banyak lagi,tapi yang aku ingat 6 je tu...hehe...
  • kalau korang tahu ape skrip yang paling ramai orang gunekan,,leh lah senaraikan di ruang komen eh,nnt aku update 1 demi 1 dan aku kredit kt name korang sekali ok....
  • ok lar..tu je aku nak cerita,terima asih kerana sudi bace entry aku yang ta seberape ni...huhu assalamualaikum...

11 comments:

miss husna said...

penggunaan 'mike-awok'
hehe...ye2, kite bako je :)

Cik Kyla said...

hahahah. semua dialog si usop tu :p


"perisa blueberry... my favorite.."

:p

nurul azfiza said...

bhahaah! memang pun kita bako jee,,,

fiqaliqa said...

usop paling glemer la!! hahaha

fiqaliqa said...
This comment has been removed by the author.
FariehanIbrahim [LBC] said...

sabo jelaaa.. haha! ;P

Amanie Ashraff said...

hehe mostly dialog yg usop ckp jd ikutan orang :)

cik blogger said...

ada satu lagi dialog yg korang tertinggal..ape dia??

"sape2 yang setuju kiter bakor umah dia, sila angkat tangan mcm sayeee" (haa..apa action yang usop tu buat??ingat lagi tak?) hahaha...

LaYar_LaRa said...

penangan usop si wilca plg terkesan..:)

cik sakdi said...

"aku ini orang indonesia.. kalau tidak penuh ilmu di dada.. tidak sampei ke puncak everest."dengan jambang kerinting dia. hahah

fnatasha.hafizi said...

"nampak sgt menipunyer~"
haha..