ah,,!!! sakitnya mate aku..!!

assalamualaikum...

hah..huh...sakit...!!! nk tahu nape..??  jom bace entry kt bawah nie...

ari nie adalah ari yg paling banyak aku bace entry n mengomen blog org...huh...
memang letih n sakit mate dibuatnya coz setiap org,blog psti berbeza2 mengikut citerase masing2...
n warnenye pown bermacam2 jenis....
sebbkn warne ar mate aku leh sakit,lebih2 lagi warne yg terlalu banyak n terang...
aku g blog org nie,blog dier wane pink,
pergi blog org nie lak,wane putih,fuh terang giler,
pergi blog org nie lak wane itam,x terlalu terang n x sakit mate memandang coz warne x banyak....
ape2 pown,itu semua hakmilik para blog masing2,....
x kn ar aku lak nak pakse korang tukar warne blog korang pulak,...
klau mcm 2 baik aku buat blog aku sendiri banyak2 kn,,,hehhe
ape2 pown blog korang yg aku dh penah tingalkn jejak or comment 2 memang ar cantik2...
yg mane blog yg belum aku tngal kn jejak 2,tngu time lain eh,,,
insyaallah aku akan g n tingal kn jejak aku yg baik punya...
k ar...2 je lar,,,klau nk tahu mcm mane mate aku time bace korang nye blog..
mcm nie lar,,,hehe


ape2 pown,membace leh wt aku tmbah ilmu pengatahuan,,,,aku love membace...!!!
bye2,,assalamualaikum.....

19 comments:

Ainna Jalil said...

yayy! betul tuh, lain blog lain design, ada yang kemas, ada yang serabut, ada yang terang, ada yang kelam, neway best! sebab kadang2 kita pun boleh generate idea tru them :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

betowl2...ini pown syed dh x lrat nk bace entry org coz sakit mate,,hehe...esok ar lak nk smbung bace...nk kase mate nie rest ckit,,,hehe

Ainna Jalil said...

baik awk tidur jeh, besok pagi after subuh, con't online. ehehehe :P

Syed Hilmi Syed Yahya said...

hehe...tp esok pgi pasti x de geng yg on9...jp lgi kol 12 kot tido,,,haha,,,(mate letih suda)

Ainna Jalil said...

same goes to me, mahu berdu sudah, besok pagi after subuh, sambung online, ahahaha. good night yaw!! :P

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ok2,,,,good night 2....!! nice to meet you...=)

mirahashime said...

heheh...
yg blog wane pink 2 blog mira larh 2..
hahaha...
perasan jerr..
hehehe..
teroskan minat dalam membace :)

CIK TOM said...

semua blog lain warna br variasi..huhu...rajin2 kita singgah blog antara 1 sama lain ye :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

mira : hehe,,,2 yg wt terbeliak mate 2,,hehe

Cik Tom; betowl2,kene rajin singah baru ar dpt tmbah ilmu....

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

pergi blog org nie lak,wane putih,fuh terang giler..wakakakaka!!terasa gile beb!hahaha.papepon tengs for drop ur comment in my blog.teheee:D

p/s : muka bakal pngntin laki aku tu sjibik cm muka ko!hahaha.(oke fine aku tipu!haha:P)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ha,,?? lar,,,nape tipu,,,klau betowl pown ade gk rase bangenye,,hehe..(perasan suda)

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

woit!dah2.cukup.mimpi jekk pon.oke mimpi!x yah nk bangga kalau betol pon.wakakakakakaka!:P

Syed Hilmi Syed Yahya said...

hahaha,,mmpi pown leh jd bahan...kecian mmpi,,,,heheh

HaqitaAbidina said...

Opsss. terasa eden. heh. i hate pink. tapi selalu diselubungi warna itu. kehkeh. adakah itu satu petanda?hmm

Syed Hilmi Syed Yahya said...

petande..??? tande tanye 2..?? tandenye dh suka kt warne pink 2 lar,,,hehehe

My Bloggie ! said...

rajinlah bace blog org. makin rajin komen. makin ramai lah org kenal u. and ramai lah yang komen kat blog u gak kan :p good job . haha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

hehe,,,,ni pown pakse diri coz nk jdi kn membace 2 satu hoby...heheh

Tieqah Mardziah said...

wuu.. bagus impian nk jadikan membace 1 hobi tuhh.. papepon membace bnyak leyh tmbah ilmu pengetahuan pe.. blog walking smbil bace entry memang best sebab paper x bagi info cam blog bagi..wee...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

betul2,,,info kt blog beza ngn info kt paper....