CUTI....!!

ASSALAMUALAIKUM...

selamat bercuti ye kepada sesiapa je yg belajar n kerja di Negeri Sembilan,,,Syed salah seorang darinye,,, Syed belajar di PD, tp duduk di Melaka,jd,cuti nie Syed berada di Melaka ar kn....hehe,,,

huh,,,cuti... x tahu ape nak buat,,,nak keluar..?? boleh je...tapi,kwn2 di Melaka semuanye kerja n belajar. Diorang semua x  cuti coz cuti nie khas untuk orang yg tingal di N9 je,,ha,,huh..hish,,,ape plan nak buat esok..?? Duduk rumah pasti boring,,,hmm,,,duduk rumah je ar,ari sabtu baru boleh keluar dengan kawan2 ke  Melaka... sape nak ikut..?? kalau nak, g je,kalau ade rezki,berjumpe  lah kite,,,,itu pon klau kenal,,,hehe...mintak2 ar kenal. x kenal maka x cinta,,,haha,,,,

Tp esok hari jumaat. Kedah n Kelantan pasti cuti punye coz memang hari 2 memnag hari cuti negeri 2...hehe....ingatkan N9 je lar td,,,heheh.....k lar....bye2,,,selamat bercuti,,,yg x cuti 2 jangn jeles ye dengn Syed,,,hehe...assalamualaikum..

8 comments:

yunykhoo said...

melaka takde ape yg best nk jalan2.. setakat dp dgn mp.. dah jelak.. hahaa :D

CIK IMAKASIHDANI said...

den org pilah gak,,cuti2 :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

yunykhoo ; betul2,,,tp klau ade motif,x de ar boring sangt....hehe

CIK IMAKASIHDANI ; wah...ramai betul ye yg cuti hari nie...hehe

NICK IRFAN said...

ko meh jalan2 kat penang ni mcm2 ada... hehe

MIRA :) said...

besh uh cuti :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

NICK IRFAN ; x de bajet lgi nk g ke sane,,,hehe


MIRA;) ; betul2,dpt jalan2,,,,hehe

ANATI SOKI said...

cuti?? ok! seyes! anat jeles! hehehe
g jalan2 la syed!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ANATI SOKI ;dh jaln2 dh...semalam g serembantp mcm xde ape pon yg best kt situ...