filem the tourist membosankan...

ASSALAMUALAIKUM

korang tahu x filem THE TOURIST...?? mesti tahukan....cite baru 2,pelakon pulak hebat2 iaitu Angelina Jolie dan Johnny Depp,,,tapi bagi syed movie nie adalah movie terboring bagi syed yg dilakonkan oleh mereka,,,korang dh tngok..?? mesti dah kan...mesti pandangn korang lain dari syed,,,

syed memang minat Johnny Depp n Angelina Jolie,jadi,ape je filem dia Syed akan tengok. tapi movie nie syed tengok kt kolej je,syed x tengok kt wayang coz filem nie dah lame keluar kt luar negara,jadi Syed download je,,,kawan Syed pown cakap filem nie bosan,buat penat je tngok n download cite nie,ape-ape pon,minat syed kt kt dua pelakon 2 x penah luntuh,,,hehe

4 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

hurm.. mmg hambar sikit la.. tgk cter ni pun sbb ad Angelina Jolie.. :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

^mISz MatAHarIEy^ ; betul2,syed tengo cite nie pown sbb pelakonnye...

Insan Marhaen said...

dah berzaman IM tak ke pawagam.. buang masa pulak rasanya..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Insan Marhaen ; betul2,,baik download n tengok kt uma lgi best,tp sesekali nk merase gk,,,hehe