Flowers & Bees & Wildlife - JANUARY 2011

ASSALAMUALAIKUM

  • Syed suke join Club Flowers & Bees & Wildlife...
  • sebab ape Syed suke..?? sebab,dalam semingu,kelab 2 akan poskan mesej dan akan bagi tahu gambar yg terbaik pada mingu atau pada hari itu..
  • sebelum nie,syed x tahu pon pasal kelab nie,tapi,admin kelab 2 ajak syed join coz admin kelab 2 penah tengok hasil-hasil dari gambar syed di nikon photographer.
  • admin kelab ni ade 3 orang iaitu :
    • Mirka Nieradka (Poland)
    • Hans Larsson
    • Jeanette Hallgren (Sweden) (creator)
  • semuaye dari luar negara..best dapat kenal dengn diorang...   
  • ini pulak hasil gambar yg terbaik dari ahli-ahli kelab ini pada bulan januari.. 
 







  • cantik tak gambar-gambar yg diambil dari ahli2 kelab nie..??
  • cantikkan...best klau dapat snap gambar-gambar macam nie...
  • diorang semua memang pakar-pakar,,bile lah Syed boleh jadi macam diorang semua nie,,,hehe

5 comments:

adieyb said...

gambar katak uhh .katak tu dye buat ape?

Syed Hilmi Syed Yahya said...

hahaha..no comment,,semua org tahu rasenye....

adieyb said...

haha .nakal betoii .

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ikut ayah katak dier nye perangai ar 2...haha

misSbLurRy said...

wildlife mmg terbaik r.....
try layan hutan dara...
confirm byk benda leh snap...