malas lah syed nak menaip lgi...!!

ASSALAMUALAIKUM...


  • Syed malas nak menaip blog lgi ke..??
  • hehe,,bukan2,,,
  • sebenarnye,syed malas nak menaip lgi bab nie,,,jd,,tengok je gmbar eh...hehe
  • diorg pakai mcm ni dapat dosa..
  • kalau org lain tengok..?? x kn ar dpt pahala,,,mesti ar dosa... 
  • sory coz bab nie mybe sensitive ckit  bgi yg terase...








17 comments:

C I K . F Y Z A said...

npew dosa plak???

Syed Hilmi Syed Yahya said...

cik fyza ; ketat,nmpak dada,,maknenye x de fungsi pakai tudung klau nmpak dada...

princess laila said...

huumm....yup.dosa.
mg sy and wnita2 laen alwyz sensitif ngn aurat :)

Misz Yuyu said...

dosa tetap dosa

Syed Hilmi Syed Yahya said...

princess laila ; 2 lar pasal,,,yg tertengok pown leh dosa...

misz yuyu ; betul2...memang dosa..

E F F A R I N I said...

eeeeeeee. sakit mate >.<

Syed Hilmi Syed Yahya said...

EFFARINI ; same ar,,syed tengok pown rase sakit mate n ati,,,

dayana batrisya said...

TQ..really2 nice info..ramai yg taw pasal ni tapi buat2 tak tahu..huhu :(

Syed Hilmi Syed Yahya said...

dayana batrisya ; betul2..pakai tudung bukn untuk untk tutup rmbut je...

E F F A R I N I said...

isk3. jgn tengok lame2. haha :P

dayana batrisya said...
This comment has been removed by the author.
najwa napatah said...

uihss,dosa kalau mcm ni.

dayana batrisya said...

ye..pakai tudung sekadar fesyen tapi x ikut syarak yg ditetapkan agama dgn melabuhkan tudung menutupi paras dada..
macam mana nak bg kesedaran kat mereka..
masing2 mesti kena taw and sedar benda ni barulah mereka tak buat lagi apa yg salah tu kan..hmm :(

fatinAfi said...

like. :)

Nur Syahirah Hainan said...

huuh.....mmg la dose......
wahai kaum hawe.....tgokla...biler kaum adam da bsuare.....;)
sedarlah.......(tmasuk sayer jugak!!)

Ms. Dyla Qistina said...

huh... isu yang beterusan tanpa penyelesaian. makin byk cara untuk tak menutup semua2 ni ada la. contoh? selendang dan tudung pelbagai ~ kan kan kan??

Nazirah Nazir said...

dh jelas dlm surah an-nur psl aurat nie..kite aje yang buat2 xtahu..atau mngkin betul2 tak tau sbb xbace quran..!

~masing2 ade pranan..yang pompuan WAJIB tutup aurat.yang laki WAJIB jaga pandangan..

~pemimpin pon kene amek tndakan sal pakaian2 yg wajar dlm islam..semuanya akan jadi saham yg akan dipertanggungjawabkan kt akhirat...jgn tahu nk kaut harta aje..!