1st time Beli Baju Bundle

ASSALAMUALAIKUM

  • 1st time Syed beli baju bundle,,huh,,susah betul nak pilih coz banyak sangat baju...
  • sebenarnya dari dulu lagi nak beli,tapi x de mase je...
  • mingu lepas,dapat gak pergi coz cuaca and transport ok n ade,,
  • sebeb ape Syed nk beli baju bundle..??
  • sebenarnye,sebab utama Syed beli baju bundle ni ialah murah lepas 2 pengaruh kawan...
  • kawan serumah Syed nie,selalu sangt beli baju bundle,dah lah murah,cantik2 lak 2... mane taknye syed terpengaruh...
  • kawan syed nie memang pakar bundle,syed nk beli pown,syed suroh dier yg pilih n comment..
 baju yg warna hijau nie,syed yg pilih,pastu syed suruh ar kawan syed comment,lepas 2 dier bagi ar commnet positive. jadi,syed pon amek baju nie...





 baju yg warna merah ni lak,kawan syed yg pilihkan,syed tengo pown ok,jd syed ame baju nie...



  • beli kt bundle ni kene pandai pilih n tengok kualiti.. kalau x,dapat ar yg x berapa nk cantik..
  • harga kedua-dua baju nie,  jumlahnya baru Rm10,,,
  • kalau syed beli kt kedai biase,pasti dh kene dalam RM50,itu pown entah cantik ke x...betul x..??

4 comments:

Kuronofu91 said...

baju bundle pun byk yg berkualiti~~~~~~

Anip™ said...

woi, syed, baju ijau tu smart derr, ade lagi x, nak je aku pesan, hehehe..

iwan_dextrous said...

ak mmg slalu bli bundle...lg cntik n murah dri org yg berlagak bli mhl2.hahaha

Cik Kyla said...

nice ah.. baju bundle nmpk ada kualiti.. kdg2 pndang sblah mata je. huhu