SYED Photography : tak sangka

ASSALAMUALAIKUM
  • Bunga di tepi jalan. sape sangke bunga tu boleh cantik kalau kite betul-betul pandai menilai.
  • Syed pada mulanya tak tahu bunga ni cantik ke tidak kalau Syed mahu tangkap gambar.
  • Tapi Syed mencuba dan hasilnya, Syed amat berpuas hati.

(picture by SYED HILMI SYED YAHYA)

15 comments:

amir aizat said...

lawa2!!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

amir aizat ; thankz...=)

misSbLurRy said...

hanya mereka yang berjiwa seni dan natural saja dapat menilai setiap kehidupan di alam fana nie....

errrr

Anishaway said...

musti bunga ni dah jatuh hati kat syed..
hehehe

NICK ZANAA said...

memg santekkkkkk

Syed Hilmi Syed Yahya said...

misSbLurRy ; betul2..!! sy sokong...!!

anishaway ; haha...bahaya 2..nnt org ckp syed giler ar lak,,,,hahaha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

nick zana ; thankz..!!

Sunah Mohammad said...

oh my! kenapakah sangat cantek?????

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah chanteeeeeeeeeeeek sgt2 suka la

Syed Hilmi Syed Yahya said...

nah mohammad ; sngt cantik,,semua nye kejadian Tuhan...

adiish.shida ; thankz..!!

Nuraini S said...

cantikkkk :)

afzan said...

kalau kasik lagi rendah aperture lagi cantik rasanya. baru bokeh!

awek retro said...

wah sangat cantik..pic rumput kt tepi tong sampaah pun bole jdk cantik..da pernah try..sangat menarikk..tahniah..

Dr. Rodzila Rodi said...

cantek..
apperture kasik kurangkan sikit..
guna macro..lagik gempak! hahaha..

Cik Cammy Lia said...

kalo pndi amik....mmg cun