SYED Photography : Pokok ape nie..??

ASSALAMUALAIKUM

  • Pokok apakah ini..??
  • huh,puas aku bertanya,tapi tidak siapa pown yang tahu..
  • pokok yang seakan-akan pokok kelapa tetapi,buahnya pula tidak seperti buah kelapa
  • akhirnya aku tahu juga yang ini adalah pokok pinang.
  • benarkah ini pokok pinang..??  
  • mungkin benar apabila orang yang aku tanyakan itu menjawab dengan yakin sekali.

(picture by SYED HILMI SYED YAHYA)

9 comments:

azie ismail said...

yeah..pokok pinang............tp awat macam lain macam ja buah pinang tue.......cantik!!...HAHA

Cik Embun said...

ni pokok pinang raja kot.. buah kecik3..

Wani said...

meh org pulau pinang nak jawap, ni pokok pinang...x caya p tengok kat bendera penang, hahahha

whitecappuccino said...

lain macam jer pokok pinang ni..

misSbLurRy said...

pokok pinang ataupun kata erti lain
kategori palma

Gimi said...

Ak tertanya-tanya..
Camne ko boleh pikir tu pokok kelapa??

Syed Hilmi Syed Yahya said...

azie ; thankz...buah dier pelik...besar lak 2...

cik embun ; aik...ade gk name pinang raje eh...hehehe

wanie; hahaha...tp yg kt bendera 2 x real...

whitecappuccino ; betul..syed tngok mule pown lain mcm...

misSbLurRy ; x tahu lak ade ketegori..mcm pertandingan ar lak,..hehehe

Gimi ; sebab daun n batang dier..huhuhu

awek retro said...

ish..tau laa...

♕ EyKa QieSh ♕ said...

yup2 tu pokok pinang