4 Kilometer..!!!

ASSALAMUALAIKUM


  • huh...penat gile berlari sejauh 4 km tadi,macam nak pengsan..
  • dah lar ada asma,ubat tak bawak,kalau kene asma waktu lari tadi,kan dah susah...pasti wajib kene buat pernafasan mulut ke mulut,,,hahahaha..
  • tiba-tiba je hari ni semangat nak lari berkilo-kilometer....sebab ape eh..?? nak tahu..??
  • sebenarnye kt kolej aku ade buat maraton sabtu nie,jadi,aku ingat nak join coz nak mencuba nasib dan nak tengok kehebatan diri aku yang melanda asma ini...huhu...
  • sebab 2 lar aku lari 4km nie supaya dpat upkan lagi stamina...
  • hadiah pertama,RM200,kedua RM150,ketiga RM100...lumayan tak..?? huhu...
  • tapi jaraknye agak jauh iaitu sejauh 9km...tak tahu lar aku berjaye ke tak nak habiskaln larian ni.
  • harap-harap berjaya dan dapat no pertama,kalau dapat RM200,aku ingt nak belanje korang semua...haha...just kidding...hehe..
  • ok lar...ape2 pown aku harap korang leh doakan kejayaan aku ni dan semuanya berjalan dengan lancar...huhu

No comments: