Selamat hari jadi...!!

ASSALMAUALAIKUM

  • Waktu ini,hari ini,masa ini lar sesuatu yang sangat mengembirakan diri aku...
  • kenapa eh..?? hahaha...sebabnya ialah umur aku kini bukan lagi belasan tahun lagi.
  • waa...best...!!! 
  • umur aku kini sudah 20 tahun genap..!!
  • maknanye aku dah semakin dewasa,,jadi fikiran aku kini seaptutnya lebih matang,batul tak..??
  • tak tahu lagi nak cakap ape kerana dah terlalu gembira...hehe...
  • huh,,,tak sabar....tak sabar nak menerima hadiah dari si_dia...huhu...(mcm memakse je kn)
  • lastly,aku harap,kehidupan aku kini lebiah baik dari sebelumnya..amin,,,hhuhu..
  • ok lar,,,nak nyanyi untuk diri sendiri..jom join...
selamat hari jadi.........
selamat hari jadi............
selamat hari jadi to aku.......
selamat hari jadi..........................

hari ni Syed nak belanje kek untuk semua follower Syed....hehhe....jom makan...hehehe

5 comments:

MiMie AddNin said...

hye syed...
selamat ari lahir..
moga murah rezeki..
panjang umur..
n dimudahkan segala kerja utk hari2 mendatang..
amin...

Shafa said...

syed, happy birthday... semoga apa yang dihajati akan tercapai.

Rozuan Ismail said...

happy burfday!!Mogap anjang umur dan murah rezeki..wish sdiri nmpk..

dah macam citer kak limah ni..insyaAllah kalau ada masa nk wat satu entri pasal u..smpena birthday

eqhaZIN said...

happy birthaday beb!
leyla kita celebs same2! hehe.

bai_sengal said...

hepy bzday..sory agk lwt.ekeke:)hope pnjg umo murh rezeki n brjye dunia akhirt okeyh;)