Alicia Liu asal lelaki......?!?!

ASSALAMUALAIKUM

  • Pelakon dan model jelitawan taiwan, Alicia Liu akui menjalani pembedahan jantina ketika berusia 18 tahun dalam sesi temuramahnya,januari lalu.
  • Sejak isu itu terbongkar,dia mendapat reaksi positif daripada peminat dan raan artis program Big party.
  • dalam temubual akslusif bersama majalah di China, awalnya Alicia mahu mendedahkan siapa dirinya selepas dirinya terkenal kerana mahu semua orang tahu insan sepertinya mampu berjaya dalam hidup dan kerjaya.
  • Walaupon Alicia bukan satu-satunya selebriti yang menukar jantina sebelum ini,ramai terkejut kerana bentuk wajah dan tubuhnya tidak menunjukkan dia dulu adalah seorang lelaki.
Wajah Alicia Lui sekarang






wajah Alicia Lui ketika ka remaja

 




9 comments:

areteacar said...

sedihnya dia dulu laki. cantik kot!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

areteacer ; tu lar..ingt kn mula2 dia nie pompuan,coz x de rupe laki langsung...

adwafarahin said...

mmg mcm pompuan asli

dina darwina said...

saya rasa trauma nk puji mereka2 ne cantik sbb x tulen dn x asli pun..takut dh nk puji kat pmpuan taiwan dn korea hahahaha

mish cokat said...

bia betol laki ? tapi.. macam betol pompuan. tapi, haih... ntah laa

Abdul Haq said...

pembedahan yg berjaya buad owg tertipu. so nk pggl alicia liu ni he or she?

SyahmiFikri said...

adoyai! eden minat minah nie.. serius comel!! haiyoo

Syed Hilmi Syed Yahya said...

adwafarahin ; betul2...x nmpka mcm laki pown...

dina darwina ; jadi,puji laki malaysia je lar...hahha

mish cokat ; 2 lar...nape lar dier nk jadi pompuan eh,,,

Abdul Haq ; entah lar...pondan kot...haha

SyahmiFikri ; minah yg asal nye laki pon minat..?? ayoyo...haha

::Dinie's Pink=]:: said...

fuh,....cun giler....!!