Photoshot with My 1st Customer

ASSALAMUALAIKUM

huh....penat betul berjalan hari ini bersama dengan pelangan pertama aku...
kalau korang nak tahu,pelangan aku ni adalah seorang ahli blogger baru...
nama di hanif,,..
nak tahu lebih lanjut mengenai dia,boleh klik di SINI
dan jangan lupa support blogger baru ni ye..huhu

Dua mingu sebelum hari photoshot nie,,dia melamar aku untuk menjadi pelanggan aku yang pertama..
jadi,aku pon terima lamaran dia,,
lagi pon aku mahukan mengalaman baru,sebab itu la aku terima lamaran dia..

bayaran yang aku kenekan kepada dia tidak lah terlalu mahal..
walaupon aku beginner,aku takkan hampakan pelangan pertama aku..
jadi,aku buat yang terbaik untuk dia.. 

lokasi photoshot ni dibuat di Bandar Melaka. 
aku pilih tempat ni kerana dia suruh aku menjadi pemandu pelancong dia dan photographer dia..
sebabnya aku yang pilih lokasi ini ialah di bukan orang melaka dan dia ingin bersiar-siar di melaka..huhu 

ok lar,aku tak nak bercakap panjang lagi,,
sebagai permulaan,aku sajikan kepada anda hanya gambar ini sahaja..
kalau anda nak tengok gambar-gambar yang lain,kene lah tungu entry aku yang seterusnya,.
kerana banyak lagi gambar yang belum aku edit..huhu
orait..!! tungu...hehe..


klik pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas

gambar permulaan sesi photoshot bersama pelangan pertama

5 comments:

izwanie azieda said...

nak jugak photoshoot dgn u :) hee. berapa kena?

Syed Hilmi Syed Yahya said...

izwanie Azieda ; yg ni syed kenekn murh je dlm lingkungn RM50,,,murah coz syed beginner lagi,gmbar pown simple2..n syed just bagi gmbar dlm bentuk hard copy je kt customer syed..

Mr Anep & Mis Mira said...

tolong ye syed edit gamba yg terbaik..hehehe

izwanie azieda said...

nice btw. tapi syed jauh sgt la nak ajak photoshoot. huhuhu. nape xupload pic sikit dlm blog. wanie nak tengok. heee. :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

mr anip ; hehe..no problem...

izwanie azieda ; hehe..klauade rezki,leh ar kite wt photoshot..klau n tengok gmbar nye syed dh upload entry mengenai photohot nie..