Besarnya Ulat,,,!!

ASSALAMUALAIKUM

Ulat di bawah ni,memang korang semua kenal...
betul tak..??
ini adalah ulat gonggok...
saiznye lebih kurang sebesar ibu jari dan panjangnya lebih kurang 1 kaki..
besarkan..?? huhu...
ulat ini aku jumpainya di kaki Gunung Stong Kelantan..



 Using Nikon D3100

9 comments:

solo molo said...

teringat jumpa ulat gonggok besau kt FRIM... seriau kejap...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

solo molo ; hahaha...lawk ar ko ni..x kn ulat pon leh wt ko terkejut...nie pasti ulat gonggok besar kn...??

Scha Aryana said...

smart gambar ^^

Wani said...

ulat gonggok!!

dulu kecik2 slalu baling ulat ni kat kawan2,hahahha...jahat giler

ps-dah pernah p gunung stong, view kat atas die sangat cantik...kalau pagi2, mcm berada di atas awan.. sayangnya time p dulu tadak kamira lagi..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

scha Aryana ; thanks a lot yana...!!

Wani ; wah,,,jahat betul eh time kecik2...hehe...rugi2...xpe2,nnt g lagi bwk kamera n snap lgi pic banyak2...hehe

cikcomot said...

euww.. geli nye..


hak3..


^-^

eNa mueSyuk said...

errrr~xdew yg lagi basau kew?

Ainismaira said...

eeeeeeeeeeeeeeeee....xddpt bygkan..

Farhanah Adzlan said...

lawa..:)