latest version -YAMAHA 135LC "5-speed"

ASSALAMUALAIKUM


  • Sebelum aku solat jummat tadi,sempat la aku selak kerata akhbar berita harian hari ini. Macam-macam pekara yang dah terjadi semalam. Cuma aku je yang tak tahu. Tapi sekarng aku dah tahu lepas baca akhbar tersebut.

  • Selak punya selak,ada 2 atau 3 keratan akhbar dari berita harian yang menjadi perhatian aku. Antaranya ialah wanita cuba untuk bunuh diri,Lee Cong Wei nak bantu mangsa tsunami di Jepun dan macam-macam lagi lar.

  • Dalam banyak-banyak cerita di akhbar berita harian itu,hanya 1 je yang betul-betul menjadi perhatian aku. Berita itu mengenai motosial model terbaru dari Yamaha.

  • Motosikal model terbaru dari Yamaha ni lebih berbeza dari segi model dan speed. 

  • Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai motosikal model terbaru dari yamaha ni,jom terjah kt blog ni. FaKArePa!n. ini kerana dia menceritaan lebih mendalam lagi mengenai mosikal terbaru dari yamaha. Jom terjah...!!

1 comment:

FaKArePa!n said...

eh2..ade backlink la dari blog ni.. thank u bro..