Aku Tak Ada Kawan..?!?!

ASSALAMUALAIKUM

Aku tidak ada kawan..?? betul ke..??


Kalau korang nak tahu,apa yang aku maksudkan ialah aku tidak ada kawan DSLR berhampiran dengan tempat tinggal aku. Sebenarnya ramai,tapi aku belum jumpa lagi. Jadi,bila aku nak keluar belajar tangkap gambar je,aku tangkap gambar sorang-sorang. Tak ada rakan pon nak bebual. 


Waktu aku berjalan-jalan tu,ada lar aku jumpa ramai yang bawak DSLR. Nak je aku tegur kerana nak cari kawan yang ada sama hobi dengan aku. Tapi aku segan lar pulak. 

Mungkin bukan hari ni aku boleh jumpa orang yang boleh kongsi minat bersama aku. Apa-apa pon,kalau anda yang tingal di melaka dan mempunyai hobi seperti aku,bagi tahu lar ye,nanti kita boleh belajar dan kongsi ilmu sama-sama. sebelum itu,Sebenarnya aku tak kisah dia ada DSLR atau pon kamera digital biasa,yang penting dia ada minat yang sama seperti aku.


Dibawah ni bukti yang aku ada jumpa orang yang bawak DSLR di melaka.

5 comments:

Cik tikah said...

CARILAH KAWAN KAT FB THEN SET MASA, JUMPA. NANTI LAMA-LAMA BOLEH KMPUL KWN YG SAMA HOBI. BTW, CIK TIKAH SUKA GMBR YG SYED AMBIK. CUN TUH. HEHE.. :)

! .HaZmi. ! said...

ala melaka 2 .. jauh sgt a ..

amalina fadzil said...

pak syed..anda terlalu jauh nun di selatan..kalo dekat baru nak suwoh jadi mentor.haha :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

areteacar ; betul2...thanks sngt2,,lgipon syed still beginner lgi..

mie ; 2 lar,klau dekt sengn ckit..

amalina; haha...pak syed mcm dh tua ar lak,,,hehe...nk jadi mentor boleh je...

Kuronofu91 said...

btul ckp areteacar, cari kat FB senang...lagipun, x semestinya org yg ada DSLR tu minat fotografi, tp beli DSLR sbb tau foto drpd DSLR clear n awk xkan dpt tmbah ilmu kalau kenal diorang sebab diorang xtau aper , kui3(sorry to say)...tp awk leh ajar diorang(kalau diorang "minat" ler...)....saya pun ada beberapa kawan yg mempunyai DSLR, tp setakat beli sebab alasan yg saya sbut tadi, hasilnya, foto hancus dan xder peningkatan lgsung, last2 x guna dah DSLR...hui3