Header Khas Untuk Blogger Baru

Mood : Stress
Location : Ruang Tamu Rumah
Weather : Berangin
Time : 8.20pm
In My Mind : Rase tenang sedikit...=)


Assalamualaikum...

Beberape hari yang lepas,aku dapat tahu yang classmate aku buat blog. Aku dapat tahu sendiri ketika aku pergi ke rumah dia dan aku lihat dia ada buka sesuatu pada laptop yang dia gunakan itu. Aku pon perasan lah yang dia bukak itu ialah blog dia sendiri.  

Dia mula berbloging tak silap aku pada mingu lepas. Jadi,macam-macam yang dia perlu pelajari dan aku membantu dia apa yang aku tahu. Antaranya ialah cara nak menghias blog,buat header dan sebagainya. Disebabkan aku ada disitu,dia pon mintak aku buatkan header yang simple untuk dia. Oleh itu,hadir lah header yang bernama [N]ikEeY[A] seperti di bawah ini.





 

4 comments:

Ain Jia Zainudin said...

waahh .baiknyee .. :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ain ; hehe...membantu sesame blogger...

nikeeya said...

hahahakk..bgus nya wt citer sal aq..TQ2..:)

ery said...

asalmualaikum....
sye ni minat tgkap gambar bru nk ceburkan diri dlm arena ini...
tpi saye blim ada dslr lg...
sye berminat pada model NIKON...
model apekah yg sesuai untuk sye yg baru ni? n yg xmahal sgt...
diharap pandangan yg bernas dri kwn semua n yg pakar....
trime kasih...