Tangkap Curi-Curi....

Mood : Letih
Location : Ruang Tamu Rumah
Weather : Cerah + Panas
Time : 5.33pm
In My Mind : Nak tido (-_-)
Photo & Edit by : Muhammad Asyaf

Assalamualaikum.....

Tangkap curi-curi... anda tahu tak apa yang aku maksudkan ini..?? sebenarnya aku suka gambar CANDID ataupon dalam bahasa pasarnya TANGKAP CURI-CURI. kebiasaanya gambar seperti itu lah yang cantik dan ada maksudnya yang tersendiri.

Gambar kali ini adalah mengenai gambar aku yang ditangkap curi-curi oleh rakan aku yang juga mempunya hobi sama dengan aku iaitu photography. Aku pangil dia ACAP. Dia adalah junior aku di kolej.


 Picture credit to ACAP

12 comments:

Miss Dill said...

cantik lah!

:)

Miss Dill^^

Syed Hilmi Syed Yahya said...

miss Dill : trima kasih miss Dill..=)

zazaw said...

smarttt ohhhhh

Syed Hilmi Syed Yahya said...

zazaw ; thanks zazaw...=)

Qaseh chenta said...

cantik2...klu pic candid nie org ckp..pic ikhlas...,xyah blakon2 posing..hehhee

Naqib Mohamad said...

like!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Qaseh chenta : betul2...pic candid nie samrt...

naqib ; thanks..!!

beena said...

cantek kalo org cantek..beena ni buwok..kalo pose pon tak cantik jugak..hahah=(

Syed Hilmi Syed Yahya said...

beena ; x2...model 2 x esah cantik ke tak..yg penting x segn depan kemera...beenna pon leh jadi cantik klau betul2 pandai post kt depan kemare tau...

++nOTy guGUrL++ said...

cute+comel+cool=tbaek....!!!

qemaishak said...

candid ni ade 2 jenis..comel @ buruk je tapi gambar candid ni la yg best tgk hehe

Syed Hilmi Syed Yahya said...

++noty gugurl++ : thanks noty girl..!!

qemaishak ; betul2 sy sokone,,,gmbar candidi memang best klau tengok...