mandi air terjun bersama rakan-rakan

Mood : Gembira tetapi letih
Location : Ruang tamu rumah
Weather : Gelap Malam dan berangin
Time :  10.55pm
In My Mind : UEFA malam ni....
Photo & Edit by : Syed Muhammad Hilmi Bin Syed Yahya (Beginner)

Assalamualaikum....

Waktu ni aku baru je nak mandi di air terjun. Sebelum aku mandi,aku sempat tangkap gambar ini kerana suasana dan posisinya sangat cantik. Dalam gambar ini adalah senior aku. Semester ini adalah semester terakhir dia dan lepas ni tamat lah sudah pengajian di peringkat Diplomanya.


10 comments:

Rozuan Ismail said...

smart.gambar potret.hehe

maiTuty said...

salam singgah sini incik syed..

siti suraya said...

cantik gambar nihh . suka ! lepas nihh , bole saya jadi model en.syed ? teeett . *jangan marah ye GF en.syed (:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Rozuan Ismail ;thanks rozuan...=)

maiTuty ; thanks mai....=)

siti suraya ; thanks suraya..=) hehe...boleh je,, no problem..=)

siti suraya said...

erk , hehe . ta de lah . ta reti bergaya pon lah . t pelik2 je reaksi muka . sama2 (:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Siti Suraya ; hehe...mula memang macam 2,,lame2 pasti dh pandai wt gaye...yg penting minat n sporting...

siti suraya said...

hehe . adoi , saya suka menyemak je , bukan mencantikkan gambar tu . ta pe lah . saya tak fotogenik . t saya tangkap gambar ala2 syok sendri je lah . hehe (:

cikida said...

heheh...=)

minah SENYUM said...

cantik pic tuh ~

shidee said...

hai.. nice blog.. beautiful picture.. i love it..

if you have time come to visit my blog http://shidee08.blogspot.com/

do not forget to follow me..
thank you..
hehee..=)