Barang Pembelian aku pada tahun 2010 dan selebihnya

ASSALAMUALAIKUM...

Entry kali nie lain skit kerana entry ini ala,ala seperti penutupan bembelian barang Syed pada tahun ini..pada tahun nie,syed x banyak sangat beli barang.Kalau banyak pon,barang yg digelar gadget ar coz syed memang suka gadget. Nak beli banyak2 barang pown buat ape,masih belajar lagi kan.lain lah kalau dah keje,dah ade gaji sendiri,nk beli ape2 pon org x marah,,,betul x..?? hehe...ok lar,jom tengok senarai barang yg syed dah beli pada tahun nie...

UNDER RM25





 UNDER RM35



 UNDER RM45
 UNDER RM65

 UNDER RM85

 UNDER RM100
 UNDER RM160
 UNDER RM235
 UNDER RM2300

Huh,,banyak betul dh syed belanja,,,tapi syed rase korang lgi banyak beli pada tahun nie kn,...hehehe....tahun depan nk saving sikit ar n nk beli ape yg penting je.... hehe,,,k lar,,,2 je dari syed sebag separuh penutupan tahun 2010 nie....selamat Tahun baru...!!!

33 comments:

nekkenproject said...

Joystick tu kan.. Sma lar nan Ash! Sedap oo pakai maen PES2011

My Bloggie ! said...

perghh :) nak listkan jugak tapi.. xmuat page blog agaknye nanti huhu

Syed Hilmi Syed Yahya said...

nekkenproject ; betul2...tapi klau yg buton gerak 2 kene gune analog,,,x best....

Syed Hilmi Syed Yahya said...

My bloggie ; haha,,klau girl mesti bnyak nye....kalah syed,,,haha

cik sya said...

waa. bestnye.. saye suke sunglass awak. smart ouh. hak3.. saye plak dpt laptop. haha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Cik sya ; thankz...waa...best nye dpt laptop....tahniah2...!!

nasiruddin said...

byknye..tpi best nice...collection...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

nasiruddin ; betul2...mcm sy suka kasut,spek n jersi wt collection....

sembil9n said...

wah DSLR! DSLR aq rosak weyh =__=

Mus said...

salam ...amboi banyak nyer soping syed...simpan tabung x?huhuhu

tq sbb sudi follow me

Syed Hilmi Syed Yahya said...

sembil9n ; hehe,,,dh g betul ke..??


Mus ; wassalam..hehe...sikit je...simpan2 untuk tahun depan n mase depan...urwelcme...

aNnE said...

ex disk!best3!:)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

anne ; haha..betul2..nie 500gb,ini pown rase x cukup...klau g mane2 kedai PC,syed pasti geram tengok ex disk yg 1 tera punye 2...

aNnE said...

500gb kira dah byk kot..haha..1 tera nak isi ape seh banyak2??hahaha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Anne,mcm syed 500gb x cukup cos
1,nk isi move,gmae,sofware yg dh download
2.gmbar yg syed snap
n mcm2 ar...hehe..movie lebih dari 100,gmae pulak saiz besar2,2 yg beli DVD utk burn..klau ade 1tera,senang sikit..tp ape yg ade sekarang nie pown syed dh bersyukur...

Dyra Elixer ;) said...

syed ade dslr kan ? syed nak jadi photographer ke ? teringin nak tgk hasil2 syed :)
thanks sudi bacaa blog dyra ye ? huhu ^_^

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Dyra elixer ; yup,ade2,,,yup,nak2..klau nk tngok hasil syed,ade,dh episod yg ke 7 dh....

Enna Banana said...

amboi, kalah pompuan! ahaha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Enna banana ; aik...syed yg klah dengn pompuan,bkn pompuan yg kalah ngn syed eh,,,hehehe

-[miracle]- said...

whoaa. nikon tuh paling menarik perhatiann. wee~ :D

Syed Hilmi Syed Yahya said...

-[miracle]- ; & nikon 2 ar bebelian termahal Syed pada tahun 2010,,,abis duit syed dibuatnya,,,haha

syira aka sepatu hijau said...

salam


erk.....berapa habis semua tu ek...

~eZmALiZa~ said...

ni kate xbyk??ush2....gile la..nikon model ape?

Syed Hilmi Syed Yahya said...

syira aka sepatu hijau ; wasalam,... Rm3000 kot...awk pasti lgi banyak kn...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

~eZmALiZa~ ; x banyak ar,org lain lgi banyak,...hehe..model Nikon d3100

Dyra Elixer ;) said...

mane episod satu smpai tujuh tu ?
hoho ^^
kat manaa nak tgk ?
wee :D

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Dyra Elixer ;) ; nie dier link nye..


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/mari-memasak-bersama-cef-muda-aiman.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/gambar-orang-kahwin-kali-ke-3-dari-aku.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/promote-diri-sendiri.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/tugas-aku-ketika-berjalan-dengan-rakan2.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/aku-nikon-bunga.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/gambar-hasil-dari-kamera-kuat-malacca.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/in-my-camera-lens.html


http://syedspurs.blogspot.com/2010/12/in-my-camera-lens-part-7-bunga-raya.html

srikandi mie said...

wahhhh,..dslrr,..isshh,..teringin nak beli,..tapi tak reti lagi bnde bnde nie,..huu~

model ape tu,..?;p

Enna Banana said...

syed memang! bukan semua pompuan gila shopping okay! enna x suka shopping. ahaha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

srikandi mie ; hehe,,,kmpul duit n beli ar nnt,klau x reti,leh belajar,ni model Nikon D3100,,ade guide mode,sesuai untuk sesiap yg baru nk belajr gune DSLR...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Enna Banana ; wah,,,bagus ar mcm 2,,leh ar saving...syed suka org mcm enna nie...hehe

Wana De'Amor said...

wahh..nak nikon tu

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Wana ; amek lar,,,hehehe