AKU BENCI DENGAN DIA...!!!!!

ASSALAMUALAIKUM...

Syed benci gile dengan dia ..!!! 
Syed x suke gile dengan dia..!! 
Syed Geram giler dengan dia..!!


  • huh..marah giler kan syed pagi2 nie.. nak tahu kenape syed benci.?? nak tahu siapa yg syed benci..?? 
  • Syed sebenarnye marah dekat semut.. ade ke patut dia buat sarang dekat laptop syed..huh....
  • hua.....!! entah2 klau syed buka semua skruw kt bawah laptop nie,semut2 nie dh beranak-pinak agak nye..
  • mintak2 ar semut2 nie berhijrah cepat dari laptop syed nie...x tahan wo...
  • masuk nie,dh lebih dari 3 kali semut bersarang,klau ikut kn Syed,Syed nk supray je dengan ridset..
  • tapi nnt karang kene basuh lak laptop nie,,lagi bertambah rumit ar keje Syed nnt
  • tapi xpe ar,,bende dah jdi,,,..
  • korang semua ade idea x macam mane nk hilang kn semut yg banyak ky laptop nie...
  • atau pun ade tip ke x nk bagi semut datng kt sini...
  • klau ade,,,salurkanye di saluran komen,,,hehe..
  • assalamualikum...
contoh rupe semut yg berpesta di laptop Syed...hua....!! sempat minum 2...!!

4 comments:

Syafiq Kadiran said...

ridset je laptop tu...aku penah wat kat laptop aku...alhamdulillah boleh pakai lagi...

minyak hitam pon aku penah tarok kat laptop ni sebab xbole nk tutop..engsel karat...alhamdulillah...boleh pakai gak...

cume brani xbrani je nak wat...

*laptop aku ni versi lame..da 10 taon aku gune...xshutdown setaon pon bole running lg...kalo laptop versi baru xtw la..hehehe

Syafiq Kadiran said...
This comment has been removed by the author.
aqeyLs said...

AHahah. nape la smp bersemut?

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Syafiq Kadiran ; good idea,x pi x brani ar nk supray,nnt melekit lak loptop nnt....syafiq nye laptop model ape..??

AqeyLs ; entah ar,syed pown x tahu,tp Syed letak atas meje je,bile eso je Syed tengok,dah ramai semut 2,,,,hehe