Syed Kene Tegur....?!?!?

ASSALAMUALAIKUM....

  • Syed kene tegur..?? dengan sape..?? kenape..?? sebab ape..??
  • bende ni dah selalu jadi kt Syed,memang boleh dikatakn selalu ar..
  • semalam kene tegur dengan ayah...
  • hari ni lak kene tegur dengan mamber perempuan & lecture
  • sebab ape kene tegur....??
  • sebab,,,,,,,,,,rambut.....hehe...
  • rambut syed panjang,..poleh dikatekan panjang sangat ar gak sebagai seorang lelaki,,,hehe..
  • kali terakhir Syed potong rambut ialah pada semingu sebelum raya aidilfitri tahun lepas..
  • lamekan..?? pasti sekarang korang dah dapat bayangan macam mane panjang rabut Syed,,
  • bile Nak potong..?? hmm,,,ini yg menjadi tandetanye sekarang coz malas nk potong,..
  • tapi dalam mingu nie wajib potong kerana mingu depan nak pergi Universiti Putra Malaysia (UPM)
  • jadi,untuk kelihatan kemas,syed kene ar potong,huh,,sayang rasenye nk potong,,tapi ape boleh buat,dah permintaan ramai,,hehe
 
ini contoh rambut syed sekarang.. memang 98% same..
smart x..?? 
macam smart bagi syed,tp x smart bagi org lain...hehe
ok,,itu aje,,,hehe,,,assalamualikum..

6 comments:

LaYar_LaRa said...
This comment has been removed by the author.
LaYar_LaRa said...

semat ape rambut camtu...:) xyah potong la..sayang tuu......nak g upm nnt sikat kemas2 je..:)

Mawar Merah said...

Encem gitu (^.^)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

naseb lu same dengan gua la bro.. sadis tidak terkate.. sob sob..

whitecappuccino said...

nampak ok jer..nape kena tegur? dorang nampak pelik kot

Syed Hilmi Syed Yahya said...

LaYar_LaRa ; tular pasal,nmpak semart,tp org lain ckp mcm x,,,tp lecture dh suruh potong,jd kene r potong...

Mawar Merah ; gmbar 2 yg ensem,syed x....hehe

LinE PuTih LiNe HiTaM ; melang betul nasib kite...jd pompuan ar mcm nie,,,hahaha

whitecappuccino ; ah,,mybe ot,jd ene r potong mingu nie...