azab n ujian aku terima..!!

ASSALAMUALAIKUM

  • Kunci jam pukul 6.20am...tapi bangun pukul 6.55am...huh..
  • liat betul Syed nie nk bangun pgi...sampai subuh pon kadang2 terlepas....
  • bile dh bangun lak,kene ar terima satu ujian yg paling besar dalam hidup Syed,,
  • hampir setiap hari,setiap bulan setihap tahun Syed terima ujian ni..
  • ape ujian 2...?? teruk ke...??
  • ujian 2 x teruk sangt tapi lame kene hadapinya iaitu selesema...
  • benci selesema...!! 
  • ini pown tengah selesema,,,asyik meleleh je bende nie..
  • klau kt rumah,,huh,,abis tisu syed lanyakkn,,sampai bersepah-sepah,,,
  • klau nk tido lak,Syed kene get redy tisu kt sebelah bantal,risau tibe je dia muncul,,,
  • Syed ni ade asma,jadi tido x boleh buka kipas,klau bukak,selesema n asma cepat datang..
  • klau time sejuk lgi ar,kerap berlaku n boleh sampai tahap yg kene pergi hospital,,,
  • jadi,,,ade x ubt yg sesuai untuk Syed...?? korang ade petua..?/ atau ape2 je yg boleh membantu Syed..??
  • kalau ade,sila salurkan pendapat kt komen or boleh terus Call Syed di 1-300-400-500-600..
 ini adalah ubt yg Syed gune n baru je gune,harap2 berkesan kt Syed....
air Fadhilat nie Syed ambil je dari Ayah Syed coz Ayah Syed ajen Air Fadhilat nie...hehe
kalau ade ubt lain yg lebih mujarab,bagi tahu k...
ok lar,,,yg no telefon tadi 2 palsu,jangn caye,,,hehe,,,just nk bergurau,,,hehe
ASSALAMUALIKUM..

6 comments:

syrupmasin said...

haha..seleseme makanlah vitamin c :D

cik Ladies said...

huhu .. first time dtg sni .. trkjut tgok rmai nye komen .. *kena tipu lagi ..

dtg sni n follow da ..:)

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

huhu, naz pn de mslh camtu la..tp takde asma. ke tanda2 nk kena asma? pg2 jer, msti selesema. then klu sejuk, batuk menyerang kaw2

Syed Hilmi Syed Yahya said...

syrupmasin ; terbukti berkesan ke..?? ade contoh vitamin C..??


cik Ladies ; hehe,,ramai gk yg dh kene...


Syarifah Nornazrah Al Yahya ; biasenye asma berlaku n start dari kecik,,,,

Yuny Khoo said...

kwn org ckp... kalau selsema mkn oren ke.. insyaallah okay.. dah terbukti..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Yuny Khoo ; 1st time dengar org ckp mcm nie,,,nk try ar nnt...