You The Losser....!!!

ASSALAMUALAIKUM

  • Arsenal,arsenal,arsenal...
  • Hampir semua orang tahu dan kenal  kelab ini...tapi tahukah korang semua yang Arsenal FC ini telah menimpa nasib yang paling malang sekali pada musim ini.
            

          Nasib Malang Pertama Arsenal (Carling Cup)
  • Antara nasib malang pertama arsenal ialah kalah tipis 2-1 pada perlawanan final Carling Cup menentang  kelab yang tidak begitu teernama iaitu Birmingham. Perlawanan tersebut seputunya Arsenal boleh menjadi juara,tetapi,pengurus pasukan tersebut Arene Wenger tidak menurunkan kesebelasan utamanya kerana mahu merehatkan pemain tersebut untung menentang Barcelona nanti. Tetapi strategi itu tidak menjadi dan menyebabkan Arsenal kalah pada final tersebut. 

          Nasib Malang Ke-2 Arsenal (UEFA)

  • Nasib malang kedua Arsenal  iaitu kalah pada perlawanan UEFA iaitu Liga Juara-Juara Eropah menentang pasukan terbaik Eropah iaitu Barcelona. Dengan bekalan gol 2-1 di tempat sendiri,ia belum  cukup untuk menang ke atas Barcelona di NouCamp apabila Barcelona menang ke atas arsenal 3-1 . Dengan agreget 3-2, arsenal kalah dan tidak layak ke peringkat seterusnya.

          Nasib Malang Ke-3 Arsenal (FA Cup)
  • Nasib malang Arsenal berterusan lagi apabila sekali lagi kalah pada pada perlawanan  menentang kelab yang kini mengunguli Barclays Premier League iaitu Manchester United. kekalahan 2-0 keatas Manchester United telah melengkapkan hatrik Arsenal yang kalah berturut-turut didalam perlawanan penting.