Tak habis-habis dengan header baru

Mood : Kekeliruan
Location : Ruang tamu rumah
Weather : Panas
Time :  4.59pm
In My Mind : Habis sudah kerja aku.
Photo & Edit by : Syed Muhammad Hilmi Bin Syed Yahya (Beginner)

Assalamualaikum... 

Tak habis-habis aku dengan header baru. Boleh katakan dah banyak kali lah juga aku tukar. Motif aku tukar header ni adalah aku ingin mencari dan membuat header yang betul-betul menepati piawaian aku ataupon  yang paling baik.

Disebabkan aku tidak ada aktiviti petang ini,jadi aku hasilkan header baru ini. Aku tak tahu cantik ke tak. Anda tengok  dan komen lar ye kerana dengan komen itu aku boleh memperbaiki kelemahan aku ini.


 old header


new header


p/s : jangan lupa like fans page Syed Hilmi Photography di facebook ye. Disana lebih banyak lagi gambar yang syed tangkap.



9 comments:

MyMye MyMya said...

Waaaa....new header dah....hehehe :D

Almade Nespesor said...

jelesh la tengok org sume ade header cun2 .. =P

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Mymye Mymya : hehe..boring x de keje,2g buat header baru...hehe

almade nespesor ; hehe..cun ke syed nyeni..?? mcm x je...haha..ape2 pon thanks..

Hayati Hamzah said...

cun2 ;) sy jugak tak ada header :(

SyaficqaHamdan said...

cantik! lpas nie buatkn tok kite lak la. heee

Wanie said...

hai..:)
ade diskaun tak Mr Photographer? hee

btw, nice picture here..
takde shout nak jerit,
so jerit kat komen..takpe kan? ;)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Hayati hamzah ; belajar lar wt gune adobe...senang je...

Syaficqahamdan ; hehe...insyaallah..tps y wt x cantik mane pon...

Wanie ; thanks...boleh je...diskaun untk ape 2..??

cik HUSYI said...

Cantik la Header baru!
Smart !

Rye Skema said...

good luck with the photography thingy :)