cantik giler pantai ni...!!

ASSALAMUALAIKUM...

bile lah agaknye syed nk pergi kt tempat macam nie...
dah lar cantik,,,jernih lak 2 airnye...
yg geram 2 bile dpt tngok ikan dari atas,,,
rase macam nak tangkap je,,,hehe,,,ok lar,,,jom tengok...
pic nie semua syed amik dari internet.....






9 comments:

Mohd Fitri said...

dari dulu teringin nak pergi pantai yang cantik macam ni! :)

http://gedungrasa.blogspot.com/2011/01/pertandingan-apa-itu-kitar-semula.html

akU GaDis said...

subhanallah ~

chantek nyew!!!!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Mohd Fitri ; same ar mcm syed,syed pown teringin nk g tmpat yg cntik mcm nie...


aku gadis ; memang cantik alam ciptaanNYA...

misSbLurRy said...

tioman + kapas + perhentian kinda like this beach

Syed Hilmi Syed Yahya said...

mis Sblurt ; waa...semua name pulau 2 dh g ke..??

hanna iymeera :) said...

cantiknya , suka laut !!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

hanna iymeera :) ; same lar ngn syed,syed pown suke laut gk...

amira said...

bot 2 mcm terapung kat udara jer..heh

Syed Hilmi Syed Yahya said...

amira ; ha'a,time syed tengok mula2 pic 2 pown syed rase mcm 2...