Tahniah kepada Blogger bernama "iLa sUhaiLa"

Mood : Gembira tetapi letih
Location : Ruang tamu rumah
Weather : Panas bercahaya
Time :  12.15pm
In My Mind : Sakit dah mula nak datang
Photo  by : Google

Assalamualaikum....

Tahniah kepada Blogger bernama "iLa sUhaiLa" kerana anda la pengomen blog aku yang terpantas sekali pada abat ini....hehe... Disebabkan "iLa sUhaiLa" terpantas anda telah memenangi hadiah gambar Coklat Cadbury dan aku buatkan entry ini khas untuk "iLa sUhaiLa"

Sedap tak coklat cadbury ni..?? mestilar sedap,tapi coklat cadbury ni khas untuk "iLa sUhaiLa" sahaja kerana dia pengomen terpantas. Kalau "iLa sUhaiLa" nak coklat ni ambil lar,tapi hanya gambar coklat ini je lar,,,,hehe.... Apa-apa pon,aku nak ucapkan terima kasih kepada "iLa sUhaiLa" dan kepada semua blogger yang sudi datang dan tingalkan komen di blog au yang tak seberapa ni.





5 comments:

Ilaasuhailaa said...

waaaaa.....tenkiu2!!
jasamu dikenang disebabkan buat entry utk saya..tapi..nak cadbury yg btol2..hehe..(*_*)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Ila Suhaila ; urwelcem ; haha...bende kecik je nie,,,nk betul2 moh dtg melaka...haha

Ilaasuhailaa said...

nah..serangan balas..hahaha..xmo la dtg melaka..jaoh...jOm bace citer kat bawah!!

http://akukanila.blogspot.com/2011/04/paparazi-kejar-aku-dan-bagi-aku-cadbury.html

Fariehan Ibrahim said...

ahahaa..adoiii..
cadbury berperisa lappy..:pp

Syed Hilmi Syed Yahya said...

iLA SUHAILA ; HAHAHA...abis lar aku diserang balas...


FariehanIbrahim [LBC] ; hahaha..bkn main suke eh ngn perisa 2....