Terima kasih banyak kepada anda bertiga

Mood : Gembira tetapi letih
Location : Ruang tamu rumah
Weather : Panas bercahaya
Time :  1.35pm
In My Mind : final exam dah datang


Assalamualaikum...

Hari ni dalam tempoh  3 jam,aku telah berjaya hasilkan 3 entry. Kalau korang nak tengok,boleh lar tengok entry aku sebelum entry ini. Disebabkan 3 entry tersebut,aku berjaya menghasilkan entry ini pula. Nak tahu sebab apa..?? sambung baca di bawah....

Pertama sekali aku nak berterima kasih kepada 3 blogger ini kerana telah menyenaraikan blog aku sebagai bloglist mereka. Aku dapat tahu mereka menyenaraikan blog aku sebagai bloglist meraka dari senarai URL yang datang ke blog aku ini.Terima kasih sangat-sangat kepada 3 blogger tersebut.

Secara jujurnya,aku tidak menyangka yang blog aku ini berjaya mencuri hati meraka sehinga mereka menyenaraikan blog aku sebagai bloglist mereka. Aku pon tak tahu apa kelebihan blog aku ni. nak dikatakan blog aku ni blogger terhebat macam Ben Ashaari, Erine Nadia Marcello, Fatin Liyana dan lain-lain jauh sekali. Ini kerana meraka adalah blogger terhebat dan ada pengikutnya tersendiri.

3 Blooger yang telah menyenaraikan blog aku sebagai bloglist mereka ialah blogger perempuan. kalau korang nak tahu siapakah blooger tersebut,boleh lihat di bawah...

 

 




Akhir sekali aku ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhinga kepada mereka bertiga keran telah menyenaraian blog aku sebagai bloglist mereka dan menjadikan blog aku ini sebagai persingahan tetap mereka. Thanks a lot..!!

5 comments:

Scha Aryana said...

nak letak gak lahh.. nanti buat entri gak tau.. lalala~

ekeke

Dea said...

wah..sayer ada jugak kt ctu??.. Hehe.. thanx... :)

Ainismaira said...

eh2.. blog syed dh lame ade dlm bloglist saye ni.. haha... xde pn entry tq2 ni.. oh lupe.. sy xgeleemer.. kui3.. :p

deeya said...

wahhh.. tetiba akak rasa syahdu sgt...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Scha Aryana ; hehehe...insyaallah...=)


Dea ; heheh..welcme...=)


Ainismaira ; bkn mcm 2,syed just tengok kt URL org yg view blog syed..jngn sedih2 k,,nnt syed wt enry khas untk semua ade wt bloglist utk blog syed sebagai tnda penghargaan.....


deeya ; hahaha..jngn sampai menangis lak ye,,,huhu