yahoo..!! Tamat Sudah Lesen P Aku..

Mood : Gembira tetapi letih
Location : Ruang tamu rumah
Weather : Panas bercahaya
Time :  11.35pm
In My Mind : Sakit dah mula nak datang
Photo  by :Google

Assalamualaikum...



Semalam Lepas aku solat Isyak terus aku bertolak dari kolej aku di PD pulang ke kampung aku di Sungai Udang Melaka. Aku pulang ke kampung kerana mahu pergi ke JPJ melaka pada esok harinya.  

Menunggan Motosikal pada waktu malam lah yang paling aku tidak suka kerana ada penunggang motosikal lain yang tidak menyelengara motosikal mereka sendiri dengan baik. Contohnya tidak menyalakan lampu belakang.Huh... Kalau nak diikutkan hati,aku nak langar je belakang motosikal itu. 

Alhamdulillah ar aku dapat sampai dengan selamat walaupon hujan ketika aku sudah sampai di kawasan Sungai Udang.

Hari ini iaitu 26/4/2011, tamat sudah P aku dan tiada lagi sticker P pada moto aku. Kini aku bebas nak bawa apa jenis motosikal kerana tidak perlu menampal sticker P lagi,,,yahoo..!!!!





Gambar hiasan


14 comments:

iLa suHaiLa said...

thniah2! saya bulan 8 bru dpt lesen besar..hempeh! hehe

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ila Suhaila ; thans...=) kejap je 2,,,lagi 4 bulan je...hehe

Niena Ainina said...

tahniah. saye dah berbulan habis P tapi baru bukak sticker tu minggu lepas. ;)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Niena Ainina ; Thanks...hehe...waa..baru bukak smlm,,,syg beno eh dgn sticker P 2..hehehe

jijie 이지은 said...

tahniah. dengan bangganya leh tayang lesen kat orang. dah takda P :P

иʋя ƨʏαяιʓα иαтαƨʏα said...

tahniah..! ^^,
sy bru kmarin dpt lesen P..
hahaha~

Syed Hilmi Syed Yahya said...

jiji ; hahaha....nk tayng,tp diorg dh P full lame dh...nne kene gelak ar jwbnye...haha


иʋя ƨʏαяιʓα иαтαƨʏα ;kire ok lar 2...tahniah kerana lepas test JPJ...hehehe

noorae said...

wooot!woot! gratz =]

Syed Hilmi Syed Yahya said...

noorae ; thanks noorae...=)

amir aizat said...

great!!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Amir Aizat ; thanks amir...=)

иʋя ƨʏαяιʓα иαтαƨʏα said...

hoho~ gracias..^^,

Rozuan Ismail said...

saay nye entah bila la nak habis P tuh

adrenalina said...

Tahniah..nanti jgn merempit lebih2 pulak dah dpt lesen besar tu ek..pandu cermat..ingatlah org tersayang =)